czwartek, 15 sierpnia 2013

Szkolenie z metod objętościowych - dzień 2

Przyszła pora na 2 dzień szkolenia - sprawdzenie czego się nauczyłam 2 tygodnie temu. Tym razem musiałam wykonać aplikację rzęsami o kształcie "L", wszystkimi metodami jakie mi Agnieszka pokazała. Modelką okazała się być śliczna brunetka o migdałowych oczach, anielsko cierpliwa i ciągle uśmiechnięta :) Aplikacja była dla mnie troszkę trudna, bo L-ki klei się nieco inaczej niż zwykle rzęsy, ale myślę, że je polubię. Efekt ? Myślę że interesujący :)

Instruktorka tym razem obserwowała, sprawdzając jak sobie poradzę, ale odzywała się kiedy była potrzeba. Dostałam nawet raz niespodzianie karcącego klapsa "w tyłek" haha :) No ale co włożyła w tą moją łepetynę to włożyła. Czas aplikacji/uzupełnień skrócił mi się o blisko 30 minut, a pierwszą aplikację po kursową 2:1 na klientce z średnio gęstymi rzęskami wykonałam w 2,5h ! :)

 Oto efekt aplikacji:



 Ja oraz instruktorka Noble Lashes - Agnieszka Kwiatkowska - http://agalashes.wordpress.com/



My precious ;)


Tutaj opis i zdjęcia aplikacji z pierwszego dnia kursu: http://foryourlashes.blogspot.com/2013/07/szkolenie-z-metod-objetosciowych-dzien-1.html

1 komentarz: